~Titti~ Sabotage på Tjejvättern

0kommentarer

Åter hemma, lite öm i kroppen men nöjd och belåten och stolt över mig själv :)

Det blåste grymt mycket, ibland kändes det som om man inte tog sig fram över huvud taget utan bara trampade på samma ställe phu! Lyckligtvis fanns det även passager där allt flöt på perfekt!

Det som verkligen var synd var sabotaget som Tjejvättern råkade ut för :( Någon/några hade slängt ut nubb på vägen vid Ommberg strax innan andra depån - flera hundra cyklister fick punktering. Såå tråkigt och såå onödigt!

Väl hemma slog vi på TV:n för att titta på nyheterna och kolla vad de skulle sända från Tjejvättern som trots allt firar 20 år i år och som hade ca 5700 tjejer som startade. Men? Hmmm... Inget reportage? Det tyckte jag var tråkigt :(

Ja ja just nu "orkar" jag inte blogga något mer, utan känner mer för att mysa i soffan med min supporter nummero uno - Leif! :)

Jag berättar mer och lägger upp bilder imorgon!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej