~Titti~ Politiker gör politik av det mesta?

1kommentarer

I någon av de första texterna om mina tankar kring denna blogg skrev jag något i liknande med "vi kommer antagligen spegla samma frågor fast på olika sätt, eftersom vi ser på det med olika ögon pga. olika erfarenheter m m..." Jag skrattade lite när jag kom att tänka på det härom dagen. Vi var inne i stan och efter vi gått där en stund hade jag påpekat att vi såg flera små söta bebisar eller kvinnor som väntade barn.

MIN kommentar var:
- A l l a  är kära - massa söta barn blir det!

LEIFs kommentar var:
- Japp, vi ska bygga fler förskolor - Skovde växer!!

Haha jaa samma fråga men vi speglar/ser den på olika sätt som sagt... ;)

Hoppas du har en skön söndag, nu ska jag gå ut och klippa gräset!
~Titti

1 kommentarer

Bo

13 Jun 2010 15:51

Klippa gräset??? jag kollar på min lille Alfred, han klipper så fint.

Kommentera

Publiceras ej