~Titti~ Längtar!

1kommentarer

Vilken härligt solig dag - det är sommar :D

Nu fungerar äntligen bloggen igen som den ska, det har strulat en del pga. "driftstörningar"... Idag är sista dagen jag är på kontoret innan midsommar. Restan av tiden sker inplanerade möten och utbildning på annan ort. Känns som om semestern närmar sig med storsteg nu! Det finns så mycket som jag längtar efter just nu:

(Blderna är lånade från google, de blir större om du klickar på dem)


Sol...                         Nypotatis & dill              Bad...                         Jordgubbar & glass...
 


... ja listan skulle kunna bli lååång :D


Nu är min (alltför sena) lunch uppäten, dags att göra lite nytta!

~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

16 Jun 2010 18:31

Fick med mig kära maken på en runda idag jag med - ingen tävling men stegar ändå;-))

Härlig lunch du fick idag då!

Kommentera

Publiceras ej