~Titti~ Det går inte helt enligt planerna... Men det går ändå!

2kommentarer

Ikväll kom jag hem lite senare än jag tänkt mig från jobbet, vilket innebar att jag gav mig ut och cyklade lite väl sent på kvällen. Egentligen hade jag tänkt att cykla en längre runda, men jag är osäker på hur lång tid det tar att ta sig runt på den och jag ville inte behöva cykla i mörker. Så det blev samma två mils-runda som igår, fast på lite snabbare tid. Det kändes skönt. Dessvärre ligger jag ganska mycket efter i min träning, mot hur jag från början hade planerat. IDAG blev jag varse om att det bara är en och en halv vecka kvar tills jag ska cykla Vätternrundan dvs. Tjejvättern. Hmm jag har uppenbarligen förträngt denna tidsbrist? För i praktiken innebär det att jag bara har max 4 dagar till som jag kan träna på. Så var ju inte min planering...? Ja, ja det är bara att bita ihop och blicka framåt (och hålla munnen stängd så man slipper svälja flugor)!! ;)

Nu ser jag fram emot morgondagen och träffa mina älskade M & M - det var alldeles för länge sedan vi sågs, men imorgon ska jag åter få krama dem och det ser jag fram emot :D

               Ljuvligt vackra äppelblom
               Avslutar med blid på vår vackra äppelblom

Nu är det bedtime - vi hörs imorgon - sov gott!
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

03 Jun 2010 06:28

Så du ska trampa runt Vättern du? Själv nöjer jag mig med joggingturerna!

Titti

04 Jun 2010 12:17

Jaaa :)



Jogga är bra så det gör du rätt! Min "joggingtur" tar jag mig an i september... hihi ;)

Kommentera

Publiceras ej