~Titti~ Bilder från Silverfallen

2kommentarer

Idag inledde jag min dag med möte i Skövde. Därefter har jag och kollegorna haft våravslutning och firat chefen som fyllde år. Efter lunch gick vi en promenad till Silverfallen.

               Silverfallen
               Vackra Silverfallen



               Silverfallen
               "Lilla fallet"


Det är alltid vackert där, men vid den här årstiden är det verkligen underbart att få uppleva det! Efter promenaden blev vi bjudna på kaffe och jordgubbstårta - mums va gott det var! Och så trevligt att få träffa alla innan sommaren :)


               Vid Silverfallet


Väl hemma gav jag mig iväg på en cykeltur i regnet. Inga rävar ute denna gång... Men JAG kom hem som en dränkt katt! :P


Nu sitter jag i soffan och väntar på att Leif ska komma hem från sitt möte...
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

09 Jun 2010 06:33

Är du cyklist eller motionär? Bra jobbat Titti!

~Titti~

09 Jun 2010 23:54

Glad motionär! :D

Kommentera

Publiceras ej