~Titti~ Är det ett Omen?

1kommentarer

Idag gav jag mig åter ut på en cykelrunda. Skönt, men det fick mig att tänka på Anna, för sist jag cyklade denna rundan var för ett år sedan när hon och jag tränade inför 2009 års Tjejvättern. Jag saknar min Anna! :(

Tänk vad vackert det är ute nu - det är verkligen en perfekt tid att cykla ute på landet. Fina asfalterade vägar, gröna vidder så långt ögat når och härliga dofter att njuta av under tiden (man får dock stå ut med lite skitlukt mellan varven... ;) )!

MEN! När jag cyklade i godan ro så störtade helt plötsligt en räv ut på vägen och det var nära att jag körde över den! Vad är detta? Vad är det med vilda djur och mig när jag är ute och tränar? I början av året var jag uppe på Billingen  och åkte skidor då höll jag på att krocka med en ÄLG i spåret!! Och nu var det en räv som försökte störa min fokusering? Ska jag ta det som ett Omen? Och i så fall för vad??

               Håll dig i skogarna och inte på vägarna!
               Visst är de söta, men inte på vägarna...



Nu har Leif precis kommit in efter att ha klippt gräsmattan, så nu ska vi ta oss en kopp te och titta på nyheterna.


Avslutningsvis:

               Neonrosa nagellack
    Apan blåser på neonrosa nagellack - jag tyckte det passade bra inför helgens bravader!


God kväll!
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

07 Jun 2010 07:24

Det är väl för att du är så vild och vacker som alla skogens djur kommer fram för att möta dig;-))

Cykla på!

Kommentera

Publiceras ej