~Titti~ Nu är det sommar!

3kommentarer

Hmmm nu känns det att det är maj/juni-perioden minsann - tidiga morgnar och sena kvällar och däremellan är det mycket som ska hinnas med! Det fina i det hela är att jag faktiskt hinner med mycket också, men det är inte utan att jag ser fram emot midsommar när det mesta lugnar ner sig :)


Jag lovade lägga upp bilder idag och här kommer de!

Utbildningen i Varberg var väldigt bra, jag är nöjd att jag åkte på den och känner att jag kommer ha nytta utav den inom flera områden. Att den sen ägde rum på Varbergs Kurort var ju grädde på moset och jag utnyttjade tillfället att njuta av anläggningen, spa-behandling och de vackra omgivningarna! På måndagsmorgonen tog jag en joggingtur utmed den vackra strandpromenaden och stannade då till för att ta bild på det vackra kallbadhuset

               Kallbadhuset i Varberg
               Hade gärna tagit mig ett födelsedagsdopp!

Jag mötte flera människor på strandpromenaden. Tänk om man hade kunnat få ha den vägen till jobbet - vilken härlig start på dagen!


Kom hem lite senare på måndagkvällen och när Leif kom hem efter sitt fullmäktigemöte så öppnade jag mina presenter. En av presenterna vill jag visa upp med foto här, jag har fått den av Hanna och den är ju bara fantastiskt kul! Har du sett en sådan tidigare? Inte jag, men jag kommer definitivt använda den flitigt!!

               Apan torkar nagellacket!
Efter att man har målat naglarna sätter man helt enkelt fingret på den lilla platten och trycker så blåser apan lacket torrt - fiffigt va?!!



Idag har jag (m.fl.) hållit i en utbildningsdag vid Norrkvarns slussområde. En intensiv men effektiv och bra dag, jag är mycket nöjd med vad som sagts och vad som planerats framåt. Och ska man ha en hel dag då man diskuterar framtidsvisioner, mål och planeringsstrategier är vackert väder och skön natur helt klart att föredra :)
               
               Vid Göta kanal
               Med vacker utsikt över Göta kanal var det lätt att vara positiv!


Dagar som denna tar mycket energi att driva igenom men det  g e r  också mycket energi! Jag gillar när det blir livade diskussioner och man känner att människor är engagerade och så var det verkligen idag, jag känner att vi är på G - vi vill - vi kan :)


På vägen hem cabbade jag ned för första gången iår - kändes skönt att känna vinden, höra fåglarna kvittra och känna doften av syren när jag körde genom den vackra landsbygden på vägen hem =D
               Nercabbat!
                Första körningen nercabbat - såå skönt - nu är det sommar!!


Japp det var det det... Nu är det hög tid att gå och lägga sig - Go´natt!
~Titti

3 kommentarer

Anne-Lie

02 Jun 2010 07:32

Måste vara härligt att cabba ner och njuta lite mer av naturen - en lyx som du som sitter så mycket i bilen gör rätt i att unna dig!

Ojojoj den apan var för skön;-)))

ATL-W

02 Jun 2010 13:22

Hahaha cool apa!! Vart kan man köpa en sådan?

Jennie

02 Jun 2010 22:38

Vilken sööt apa! Härligt med nedcabbat, vilken lyx!Kram

Kommentera

Publiceras ej