~Titti~ Stansning pågår!

5kommentarer

Goddagens!

Ja jag fortsätter väl att skriva om hur arbetet med inbjudningskorten fortskrider? Vet i och för sig inte om det intresserar så himla många, men jag vet att det intresserar en del - så här kommer lite bilder utifrån dessa personers önskemål!

               Stansapparat

               Det är den här stansapparaten som jag har köpt - visst är den söt!

               Exempel på en av stansmodellerna

               Det är bland annat sådana här modeller jag sitter och stansar ut hela dagarna...
               Och målar...
               Och glittrar... 
               ;)

               Adresslappar
               Här ligger de blivande adresslapparna på tork...


Idag har jag varit i Skara och en sväng på stan, nu har jag införskaffat nästan allt till dessa kort, nu är det "bara" resterande 4 meter sidenband som saknas...

Ja just det ja! Idag träffade jag och Leif cateringfirman som ska fixa med maten på bröllopet. Tillsammans kommer vi nog få ihop en smarrig meny! :D


Hej & Go´natt!
~Titti

5 kommentarer

Jennie

26 Jul 2010 22:09

Men du är väl för söt, kan verkligen se dig framför mig där du sitter och pysslar. Ska bli spännande att se resultatet! Kram

Anne-Lie

26 Jul 2010 22:29

Så mycket smått och plock! Skulle tro att jag skulle få knottror och rysningar över hela kroppen;-))

Miranda

26 Jul 2010 22:34

Längtar till bröllopet. Ska bli så kul!

Kommer ni ha några brudtärnor/brudnäbbar?

Emelie

27 Jul 2010 09:30

Vad roligt att du följt min blogg, hade jag ingen aning om. Då kan du fortsätta läsa nu för nu ska jag absolut vara mer aktiv. Så roligt att du ska gifta dig Titti!! Jag tror att jag är lite dåligt uppdaterad för jag måste fråga när det stundande bröllopet äger rum?



Får jag länka till din blogg från min? Jag är bättre på att följa andras bloggar om jag har en länk från min egen så man bara kan klicka på den.



Många kramar till dig min gympavän!

~Titti~

27 Jul 2010 11:58

Tack för de fina kommentarerna!



Ja jag gillar att pyssla och att göra det nu till Bröllopet är så roligt så roligt sååå :D



Det blir inga näbbar, men en jättesöt tärna!!

Kommentera

Publiceras ej