~Titti~ Prelbokar...

0kommentarer

Oj vilken rolig dag jag har haft!

På morgonen stack jag till gymmet. Gick sådär.. Jag hade fått ett nytt styrketräningsprogram, men vikterna var helt fel? Så jag fick helt enkelt ge min instruktör en bakläxa och fixa till så att vikterna överensstämmer med mina muskler! ;)

Sen åkte jag och Leif till Lidköping för att lämna vattenprov. Då passade vi även på att besöka ett konditori som jag hittade på nätet som gör lite annorlunda men fina tårtor. Jag beskrev bilden på hur vi tänkt oss att vår bröllopstårta ska se ut och ville få lite respons av dem. Det gick sådär... Konceptet funkar inte på "svenska tårtor". Jaha vad gör vi då då? Vi fick ändå en del andra bra förslag men nu velar jag... Hmm tur att vi är ute i god tid så att vi hinner kolla på lite andra ställen också innan vi bestämmer oss!

Sen åkte jag in till stan för lite diverseärenden. Det gick också sådär... För jag höll bl.a. på att ta springnota hos Optikern men jag kom till slut ihåg att jag inte betalt och gick tillbaka!

Men sen gjorde jag något som var såå kul! Jag gick till nagelskulptriserna (heter det så?) i gallerian. Jag har redan långa fina (naturliga) naglar så jag behöver inte göra som de flesta andra brudar och sätta på material på naglarna på bröllopsdagen. Men jag vill ändå göra något extra och vara extra fin :)  Så idag gick jag dit och en av tjejerna gjorde 10 olika målningar på mina naglar (egentligen gjorde hon 13 men vi kasserade tre av idéerna ganska fort och tog bort dem med aceton.). Det blev så himla fint! Jag tog kort på dem och ska nu försöka välja vilken målning jag vill ha på den stora dagen! Jag bokade iaf in en målning av alla naglar till dagen innan bröllopet. (Imorgon kommer jag lägga ut bilder på några av nagelmålningarna - så kom tillbaka då om du vill se dem..)

Innan jag åkte hem gick jag förbi en butik och preliminärbokade tärn- och brudmake-up... Ja det blev en del bokningar idag, det börjar kännas verkligt nu eller ja, MER verkligt kanske är rätt ord...

Nu måste jag fortsätta med inbjudningskorten: jag har rivit allt papper som ska rivas, nu ska det färgas, glittras och limmas - innan dess får jag inte gå och lägga mig! ;)


Vi ses imorgon!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej