~Titti~ Är helt slut!

0kommentarer

dsc00261 (MMS)

Är helt slut! Åh vilken kväll! På vägen hem körde jag fast i snön med bilen (3:e gången iår) :-( Leif är på kvällsmöte så det var bara till att sätta igång och skotta snö själv... Två timmar senare är jag genomsvett, sitter fortfarande fast med bilen men vägen upp till huset är skottad - DÅ kommer snöplogen! Timing is everything... Han drog iaf upp mig så jag kunde köra in med bilen. Sen blev det till att sätta igång med eldning för det är inte direkt varmt här inne. Suck! Vilken kväll :-( Jag längtar till våren 
 En bra sak har iaf hänt idag (förutom trevligt möte med kollegorna): jag kom hem med en spännande julklapp - och spännande kommer den vara ändå tills 24:e dec, för det är först då som den kommer att öppnas!! ;-)

Kommentera

Publiceras ej