-Leif- Gott Nytt 2011

0kommentarer

Nu lägger vi 2010 bakom oss och blickar framåt på ett nytt händelserikt år.  

2010 har för mig varit ett händelsernas år i många bemärkelser på både det privata och det politiska planet. Sedan jag träffade Titti i april 2009 har det hänt mycket som gett mitt liv nya dimensioner. Att vi dessutom i april 2010 skulle förlova oss för att sedan i oktober gifta oss är händelser under året som inget annat kan mäta sig med. Störst av allt är kärleken!

Valet 2010 var spännande och ska erkännas nervöst på det personliga planet. Att bli vald är en sak men att bli omvald är stort som en av mina politiska vänner brukar säga. Att nu få fortsätta som kommunalråd i Skövde ytterligare fyra år känns oerhört stimulerande. Det kommer vara en diger politisk dagordning att hugga tag i och vid min sida kommer jag att ha många nya politiska kollegor.  

Jag önskar nu er alla ett riktigt Gott Nytt 2011. Med mycket kärlek, glädje och god hälsa.

/Leif

 

Kommentera

Publiceras ej