~Titti~ Vackert bröllop

3kommentarer

Strax efter lunch åkte vi ut till Logården i Odensåker för att bevittna ett vackert bröllop :)

Eftersom vädret under förmiddagen hade varit något ostadigt beslutades det att vigseln skulle ske inomhus. Man hade ställt iordning en lada som var lövad - det var riktigt riktigt fint!

                           Vigsel i lövad lada                    Dekoration i havre

De hade även satt upp en vacker bröllopsdekoration på väggen i lokalen, hjärtan i havre
- så sött!!

Till toner av Kärleksvisan skred brudparet in i lokalen och vi kände alla av den kärleksfulla stämningen

                    Bröllopsparet
                                         Louice och Björn är nu äkta makar!


                    Leif läser en dikt för Bröllopsparet

              Leif var vigselförättare, hälsade alla välkomna och läste en kärleksdikt för dem


                    En kyss av kärlek!

Två tjejer sjöng otroligt vackert - a capella - under vigseln. En av låtarna som framfödes var
Aldrig ska jag sluta älska dig:
Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dig som ingen annan har
Jag är ingen särskild men du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är där för dig
Ge inte upp

Livet är en gåta
Du är gåtans svar
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
För också när jag tvivlar det känns som allt är slut
Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut


Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är där för dig
Ge inte upp


När jag klantar mig
När jag sviker dig
Nar jag sabbar och förstör
Var kvar ändå
Tro för oss två
För du vet jag än gör
Ja, vad jag än gör


Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är där för dig

Älska mig då



            Efter vigseln vad det fototajm, jag passade på att ta ett på brudparet och Leif...


                    Leif & Brudparet

                          Grattis Björn och Louice - vi önskar Er lycka i alla Era dar!!


Sen är det ju som Louice sa till mig innan vi skulle gå - nu är det snart du! Jaa - bara 48 dagar kvar nu... Ojojoj!!


Men först ser vi fram emot kvällens kräftskiva - jag lägger upp lite bilder från kräftfisket imorgon - nu ska jag se hur många kräftor jag orkar äta innan jag storknar ;)
~Titti

3 kommentarer

Bo

14 Aug 2010 18:00

Du får bara "storkna" av kräftorna;-)

Anne-Lie

15 Aug 2010 08:11

Brudparet fick sol ändå noterar jag! Det där havrehjärtana var otroligt läckra!

Å kräftor då? Blev det några över till Leif;-))

Rayananneli

31 May 2011 10:25

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

Kommentera

Publiceras ej