~Titti~ Brudpar: tredje och sista delen

1kommentarer

Japp så kommer då här det sista inlägget om caketoppers, om du vill kan du se titta på del 1 och del 2 för att kunna välja ut din favorit.

Hmm vad säger Ni om följande caketoppers-exemplar...? Passar de här in på mig och Leif..?



Skulle ju vara perfekt om vi hade kört på "Indiana Jones"-tema. men DET kan jag avslöja att vi inte gör...

                        




Leif är ju inte direkt en inbiten golfare så denna caketopper är kanske inte helt "vi"?!


                        




Nog för att vi talar i mobiltelefon ganska ofta, men det känns ändå som lite otydlig symbolik..?

                        




Nja... Några "Mr and Mrs Smith" lär vi aldrig bli. Så den här stryker vi på direkten!


                        



Nu vet jag inte riktigt hur jag ska uttrycka mig så att jag inte missupfattas... Jag tycker den här caketoppen är bedårande söt - bruden som pussar sin groda som (antar jag?) blir en prins. Så söööt! Men om jag tycker att den är det bästa av dessa förslag så finns det kanske risk att ni tror jag tycker att Leif är en groda...?

                        

Nej Ni är smarta! Klart ni fattar att Leif är min prins!!! :D



Okej det här var några exempel på vad man KAN ha som caketopper... Kanske har jag inspirerat någon? Och kanske konfunderat någon annan...? ;)
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

31 Aug 2010 20:55

Självklart är han din prins men...

Börjar känna att borgerlig vigsel var tidsbesparande;-))

Kommentera

Publiceras ej