~Titti~ Brudpar: del 2

3kommentarer

Ja det var det här med caketoppers då... Jag har ju gett er en del förslag i ett tidigare inlägg. Här kommer fler förslag som jag hittat när jag googlat... Vem skulle DU valt?


Det pussande paret som sitter på tårtan...

              



... det dansande paret....


                        


... eller kanske ett mysande brudpar på en bänk...?


                   




En stilfull caketopper med vackra siluetter kanske?


                        


Eller något som för tankarna (och drömmarna) till varma stränder och vackra solnedgångar...

                        



Fast personligen känner jag att man bara måste gilla denna:
Bruden som passar på att ge brudgummen ett litet tjuvnyp


                        

- lite humor mitt i all romantik kan aldrig vara fel!! ;)


Kan du fortfarande inte riktigt bestämma dig för vilken som är din favorit?
Ja då får du helt enkelt ge dig till tåls tills det tredje och sista inlägget om caketoppers kommer!
~Titti

3 kommentarer

Anne-Lie

29 Aug 2010 19:59

Jag gillar den sittande pussen skarpt;-))

Emelie

29 Aug 2010 20:00

Vad tror du att det är. Vad är det alla brukar dras med såhär i rötmånad....BANANFLUGOR!!! Haha, vi har säkert fångat 200 st hittills..såå äckligt!!

Jennie

29 Aug 2010 21:09

Tjuvnypet röstar jag på!

Kommentera

Publiceras ej