-Leif- Aktiva Centerbloggar

1kommentarer

Det är roligt att se hur min och Tittis blogg börjar ta form, såhär efter fem månaders bloggande. Vi börjar komma upp på fler och fler sajter och vi "syns" mer och mer, vilket även märks på antalet bloggläsare som stadigt har ökat och det känns riktigt roligt! Jag ser bloggen som ett komplement till andra media där jag når läsare som jag kanske aldrig skulle nå annars. För ett år sedan hade jag aldrig kunnat föreställa mig om att jag skulle bli en bloggare som väcker intresse!

Politometerns sida finns en lista över de mesta aktiva politiska bloggarna, de som har haft flest inlägg de senaste 3 månaderna. Jag tänkte här ta tillfället i akt och presentera 5 i topp av de mest aktiva centerpartistiska bloggarna:

1. Inga Magnusson  (274) - Inga Magnusson

2. Kärlek och Politik (241) - Leif & Titti

3. Stockholm enligt Ankersjö (162) - Per Ankersjö

4. Annie (157) - Annie Johansson

5. Inger Fredriksson (144) - Inger Fredriksson

Se där ja! Vi ligger på andra plats, Vår blogg räknas som den näst aktivaste centerbloggen i Sverige, det är riktigt kul! :D


Om vi däremot tar samtliga partier med i beräkningen hade jag behövt göra en "29 i topp"-lista för att komma med. Men det är klart, det är inte dåligt att vara den tjugonionde mest aktiva politiska bloggaren i Sverige heller?! ;)


På bloggåterseende!
/Leif

1 kommentarer

Göran

12 Sep 2010 22:09

Det må jag säga var flitigt bloggande!

Kommentera

Publiceras ej