~Titti~ Sol, tapeter & ESC

0kommentarer

Härligt väder (om än ordentligt blåsigt) har inneburit sol på näsan och lek utomhus!
 
 
 
Jag och Leif har äntligen tagit tag i "operation hitta tapeter till övervåningen". Vi gav oss iväg till affären, mormor var barnvakt, vi fick fantastiskt bra hjälp och hittade tapeter till resterande tre rum! Wow!!
 
 
Jag var beredd på att vi skulle få komma tillbaka både två och tre gånger innan vi skulle hitta det vi söker. Men försäljaren förstod det jag försökte förklara att jag sökte/önskade och till slut fann vi det! Känns så skönt att äntligen kunna beställa tapeterna och jag längtar till renoveringen är klar!!
 
Ikväll var planen att titta på Eurovision och heja fram Måns som segrare sv årets ESC, men barnen hade andra planer för mig så det lutar nog med att jag får kolla inspelningen imorgon istället...
 
 
Så nu gäller det stt undvika Facebook, Instagram, och andra nyhetsflöden för att behålla spänningen..!! 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej