~Titti~ Feber

0kommentarer

Idag har jag haft två febertoppar här hemma. Så jag avbokade baby-rytmiken. Lite synd att missa då det var sista gången och det skulle vara lite extra roligheter. Babysimmet har uppehåll denna vecka så där missade vi inget iaf. Istället tog vi en promenad på morgonen och barnen sov gott och länge i vagnen efteråt. Jag ställde dem vid husväggen för lä och vid fönstret så att jag kunde se och höra dem 😊
 
 
Jag är inte helt säker på vad febern beror på/kommer ifrån? De är liiite snuviga och hostiga men tror inte att det är därför? Är det tänderna som spökar för Gossen måntro? 
 
Tösens feber steg ju längre dagen gick och till slut ringde jag BVC. Troligtvis har hon fått en kraftig reaktion som vi ska ha under uppsikt (i vanliga fall kommer biverkningarna dag 7-14 vid denna vaccination så det är kraftig reaktion om det kommer redan dag 1). Förhoppningsvis mår de bättre redan imorgon!
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej