~Titti~ Välkommen sommartid!!

0kommentarer

Idag har jag för första gången gjort storkok till barnen. Det blev spagetti och köttfärssås som Tösen åt med god aptit och Gossen lät det iaf komma in i munnen 😜 Maten frös jag in i iskubsformar
 
 
Än så länge äter de inte upp en "isbits-mat" tillsammans, så det finns många portioner i frysen!
 
I doppresent fick barnen varsin liten matservice, och nu har jag packat upp dem. Himla sött!
 
          
 
          
 
Tösens nya vårkappa är lite stor men attans så fin. Och såhär glad är hon att få åka till Arenan för drop-in på babysim!
 
 
Nu kunde jag i lugn och ro visa Leif det vi fick lära oss i tisdags. Det blev en riktigt mysig familjestund 💚 Barnen stortrivs i vattnet och är avslappnade och nöjda med att bara vara i vattnet. På grund av påsklovet är det uppehåll i två veckor från babysimmet så jag hoppas vi kan få till någon mer drop-in.
 
 
Förresten, det här med sommartid kunde verkligen inte komma lägligare! Barnen har sedan en tid tillbaka vaknat lite väl tidigt och även somnat lite väl tidigt. Imorse vaknade de en timme senare, tack för det! Sedan vet jag inte om det är babysimmet eller sommartiden jag ska tacka för att BÅDA barnen somnade på en gång vid läggningen - och fortsatte att sova!! Det har aldrig hänt tidigare, inte en enda kväll! Men ikväll hände det! 😄
 
 ~Titti

Kommentera

Publiceras ej