~Titti~ Steg 1

0kommentarer

Igår strålande sol och vindstilla. Idag mulet och hård blåst. Jösses vilken skillnad det var att gå på stan! Jag var på jakt efter jeans och hittade det också! Över förväntan måste jag säga! Att prova jeans är bland det tråkigaste (och komplicerade) som finns, så så fort jag hittar några som känns okej så slår jag till 😊
 
Efter stan fikade jag och barnen med Maria och Gustav, en mysig innan-babysimmet-vana vi har. Numera "pratar", leker och busar barnen med varandra! Så roligt att se 😍
 
 
 
 
Idag var 10:e och sista gången på kursen, steg 1. Och oj vad mycket som hänt under dessa veckor och vad de har utvecklats! De har en helt annan vattenvana och acceptans nu! Inne på arenan, redan innan vi kommit in i omklädningsrummet, så tror jag att de numera vet var vi är och vad som ska hända! När vi går i vattnet så blir de såå glada de plaskar och sprattlar och skiner som två solar!! De har gått från att bara vara trygga i vattnet till dyka från kanten och simma på rygg. Och att njuta av vattnet och mysa med mamma och pappa - en mysig familjeaktivitet 😊
 
Lektionen avslutades med att de fick varsitt diplom och en liten minnesleksak.
 
 
De klarade steg 1 med bravur. Men vi är tillbaka redan nästa vecka, för då börjar steg 2! 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej