~Titti~ Ny rutin

0kommentarer

I eftermiddags hade vi Playdate hemma hos oss! Wilma och Tilda och deras mammor har varit här. Jag hade tänkt att Tilda skulle vara säkerhetspolis och visa vad som behöver barnsäkras. Men Tilda hade tydligen stämplat ut för dagen för det blev inte så många anmärkningar denna gång! 😉
 
 
Det blev ett trevligt besök som jag hoppas kommer tillbaka 😊
 
Idag blev jag varse om att Gossen har fått en tand till! Och därmed påmindes jag om att det är dags att lägga till tandborstningen till rutinerna. Sagt och gjort, ikväll tog jag fram de små borstarna och la på lite lite tandkräm. Jag borstade de små grynen och sedan lät jag dem leka och undersöka tandborsten på egen hand. Tösen vart alldeles förskräckt av tandkrämssmaken medan Gossen gillade den!
 
 
En ny rutin har nu skapats, men med tanke på att det är så få tänder så går det tämligen fort! 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej