~Titti~ Mandelvåfflor!

0kommentarer

Idag har jag träffat mina kollegor. Vi står inför en omorganisation och idag skulle de ha möte om det och jag blev inbjuden att delta om jag ville. Det ville jag. Men oj, vad konstigt det känns att sitta med på ett möte och inte delta i egentlig mening? Men det var ändå häftigt är att det var roligt att vara där och känna att det kommer vara roligt att gå tillbaka när tiden väl är inne. Det är fina kollegor och roligt jobb!!
 
När jag sen kommer hem till mina älsklingar är jag så lycklig och tacksam för att jag kan vara hemma med dem! Att kunna få njuta fullt ut av att vara föräldraledig!! 💞💞
 
När jag kom hem gjorde jag våfflor till mig och mamma, är det våffeldagen så är det!
 
 
Det funkade att göra dem på mandelmjölk (eftersom jag inte kan använda komjölk), de blev lite sötare i smaken och blekare till utseendet, men konstistensen var densamma och med lite havrebaserad vispgrädde och hallonsylt var det i stort sett lika gott som "vanliga" våfflor!
 
~Titti
25 mars, föräldraledighet, mandelmjölk, mjölkallergi, mjölkprotein, mjölkproteinallergi, våffeldagen, våfflor,

Kommentera

Publiceras ej