~Titti~ Lördag & Söndag

0kommentarer

 Igår var vi på långväga playdate, i Borås, med härliga mammor/blivande mammor och goa' ungar! Jag tajmade in barnens förmiddagslur på vägen dit. Tösen var vaken halva tiden, men som vanligt var hon nöjd med att leka med sina gosedjur och jag njöt av att lyssna till hennes "tjatter" 😍
 
När hon somnat lyssnade jag igenom alla låtar som varit med i årets Mello.
 
 
Vi åkte från Borås vid barnens läggtid och båda somnade snabbt och sov sedan hela vägen hem! Efter pyjamasbyte somnade Tösen om i sin säng medan Gossen gjorde oss sällskap under Mellon. Rätt låt vann och Måns kommer definitivt vara en vinnarkandidat till Euron!!
 
 
De senaste dagarna har jag överansträngt ryggen så idag har Leif haft barnen mest och jag har försökt vila.
 
 
Det blev en ordentlig utedag för dem där de bland annat har tittat på när deras pappa har räfsat och annat trädgårdsfix 😊
 
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej