~Titti~ Bytt är bytt!

0kommentarer

För att vara lördag åkte jag hemifrån tidigt idag. Strax innan klockan 09 var jag i Hjo och stod i kö för att gå på klädbytardag. Jag var inte ensam om att "hänga på låset".
 
 
Eftersom lokalen snabbt fylls med folk gäller det att gå strategiskt tillväga och ha en plan! Jag visste vad jag var ute efter och jag fann det mesta jag sökte- Det blev en del sommarklänningar, galonisar till hösten och lite leksaker. Eftersom jag nyligen fick ett paket kläder från barnens skånska fadder på posten så behövde jag mest bara fylla på med lite klänningar i de närmsta storlekarna.
 
Dessa klädbytardagar är verkligen fantastiska - kläder av mycket bra kvalitet för mycket liten peng! Denna klädbytardag arrangeras dessutom av Ladies Circle i Hjo och 30% går till välgörenhet = winwin!
 
 
Det här med att prova nya smaker går bra. Och idag köpte jag "smakningsnappar" som blev succé!
 
 
Det är en liten större napp i mjuk plast med små hål i, med att litet handtag så att det blir lätt för barnet att hålla den. I nappen kan man lägga i stort sett vad som helst som man vill att barnen ska prova. Jag la i apelsin och sedan päron. Då suger och tuggar barnen på nappen och får i sig det flytande men det finns ingen risk att de får i sig några bitar, skal eller liknande. Efter apelsinen tog jag bort fruktköttet som blev kvar i nappen. Väldigt bra uppfinning det här 😊
 
~Titti
Hjo, LC, Ladies Circle, chokladbollar, klädbytardag, lc155,

Kommentera

Publiceras ej