~Titti~ Täby Centrum

0kommentarer

Ja som ni förstår hade jag inte så mycket wi-fi att det blev något bloggande i helgen. Istället gör jag några inlägg med bilder i efterhand 😊
 
På onsdagen åkte jag och barnen till Täby där vi bodde en (halv) natt. Vi var framme strax efter lunch så efter att jag checkat in oss gick vi ut på promenad. Det var perfekt promenadväder, soligt och skönt och lagom varmt. Vi kom fram till en mysig park där vi tog oss litet mellis.
 
 
 
 
Sedan tog vi en sväng inne i Täby Centrum.
 
 
När jag bodde i Danderyd var jag ganska ofta i Täby C, det är en riktigt bra galleria med stort utbud. Men jösses vad det hade förändrats sedan sist jag var där! Nu hittar jag inte längre 😉 Nu handlade jag inget men jag gillade i synnerhet Leilas (hon som bakar) affär, där fanns mycket snyggt och användbart!
 
 
Solen gav sommarkänsla och jag var såå sugen på glass så jag började leta efter någon glass jag kan äta. (Pga. att ena barnet har mjölkproteinallergi och de fortfarande ammas måste ju även jag äta mjölkfritt) Men det var stört omöjligt att hitta en mjölkfri glass så jag fick ge upp 😞
 
Att ha två små barn i ett icke barnsäkrat hotellrum var allt annat än lätt 😅 Men när Leif kom till hotellet strax efter kl. 22 sov båda två iaf!
 
 
Väckarklockan ringde kl. 02:45 och vi tog bilen till Arlanda. Barnen sov tills vi kom fram till flygplatsen. Och efter att vi checkat in bagage och vagn hade vi dem i bärselar. Det gillade de!
 
 
Det var mycket att titta på samtidigt som de var trygga hos mamma/pappa.
 
 
När vi började boarda planet vid 05:30-tiden sov de igen ☺️
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej