~Titti~ Reserfarenheter

0kommentarer

Vi åkte tidigt till Mallis (06:05-10:45) och åkte därifrån sent (20:40-00:20) det fungerade bra. Dels var det vid tider då barnen oftast sover på i normala fall och det gjorde även att vi fick i stort sett fem hela dagar på plats 😊
 
På vägen hem somnade Tösen innan planet lyft och sov sedan ända till dess vi gick ned för landning. Jag tror att det var lufttrycket och öronen som besvärade henne då, men det var ju snabbt över. Gossen hade det lite jobbigt i början av flygningen men somnade sen och sov tills vi gick ur planet.
 
Från början var jag besviken att vi inte kunde vara iväg en vecka på min födelsedagsresa (Leif kunde inte göra sig ledig), men i efterhand tycker jag att det var bra att börja med en långweekend, att testa hur det var. Flygresan var väl den jag var mest "nervös" för men den gick bra och det var lagom restid. Dessutom var det bra att Mallis ligger i samma tidszon.
 
Barnen har stortrivts under resan och anpassat sig till varje ny situation med spänning och nyfikenhet. De har varit väldigt nöjda med att bara va' och ta det lugnt. Detsamma kan väl sägas om oss föräldrar: vi har bara tagit det lugnt och njutit av värdefull familjetid ❤️
 
 
Efter landning satte jag mig framför ratten och körde hem. Jämte mig satt Leif och gick igenom mail och uppdaterade sig med diverse och i baksätet satt två guldklimpar och sov sött 💞
 
~Titti
 

Kommentera

Publiceras ej