~Titti~ Tvillingarna 1 år!

0kommentarer

Tvillingarnas födelsedag, de fyller ett år - det är stort! Helt otroligt! Ett år har gått sedan de föddes och det har både gått fort, samtidigt som det känns som en evighet sedan vi var på BB 😊 Men vilken härlig vändning i vårt liv när dessa fantastiska barn kom? Jag känner så mycket kärlek, himlastormande glädje och innerlig tacksamhet över att få vara deras mamma 💞
 
Imorse sjöng vi Ja må Ni leva och hade paketöppning i sängen. De verkade tycka att det var ett helfestligt sätt att börja dagen på!
 
 
På eftermiddagen kom alla gäster med släkt och vänner till deras 1-årskalas. Några presenter hade de fått i förväg, såsom matstolar och gunga. Dessa presenter har de redan börjat använda och uppskatta 😉
 
 
 
De har även fått grattishälsningar per post 😊
 
 
Vid gårdagens barnkalas fick de massa roligheter och idag låg det mycket fint (och användbart) i paketen! Jag är mycket imponerad av generositeten och påhittigheten som Jag tyckte var den röda tråden när jag hjälpte barnen öppna alla paketen!
 
När alla paketen var öppnade fick gästerna uppdrag av oss, något som kommer att läggas i barnen minneslåda ❤️ Därefter följde kaffe, kaka och tårta. Jag hade bakat fyra tårtor, såhär såg en av dem ut:
 
 
Lagom tills vi startade grillen tittade solen fram och det blev en skön sommarkväll som gjorde att vi åt på altanen. En fin avslutning. Vi är verkligen såå nöjda med barnens kalas, fin stämning och goa' människor som ger värdefulla minnen ☺️
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej