~Titti~ Paus

6kommentarer

Jag och Leif startade denna blogg i april 2010. I över fem år har vi bloggat i stort sett varje dag. Jag tror att, med undantag från tiden kring tvillingarnas födelse, att jag kan räkna på en hand de dagar jag INTE bloggat. Men tanken har hela tiden varit att både jag och Leif ska skriva, men Leifs blogglust har inte infunnit sig den senaste tiden och istället har jag stått för inläggen.
 
Jag ska fundera lite hur jag vill göra. Antingen bloggar jag och Leif tillsammans här, eller så startar jag upp en ny blogg. Eller så har jag/vi kanske bloggat klart? Jag vet inte i nuläget. Men jag vet att bloggen tar en paus.
 
Önskar Alla fina läsare en fin sommar. Även om solen inte lyser var dag hoppas jag att den är avkopplande :)
 
 
~Titti

6 kommentarer

Malin

30 Jul 2015 13:04

Neej Titti sluta inte blogga!! 😢

Jenny

30 Jul 2015 15:16

Synd, alltid lika roligt att läsa dina inlägg. Kram på dej!

Svar: Gullig du är! Ja jag ska fundera. Jag tycker att antingen så gör man det ordentligt (varje dag med lust) eller inte alls. Men det känns konstigt att inte blogga? Kramar tillbaka!
~Titti & Leif -

Gun-Britt

30 Jul 2015 21:04

Det vore ledsamt om du slutar skriva.

Svar: Mm vi får se hur det blir.. Tack för att du läser! Kram
~Titti & Leif -

Sofia

01 Aug 2015 22:04

Det har varit mysigt att följa er på bloggen! Förstår hur ni känner er, men det vore som sagt synd om du slutade blogga. Hoppas du fortsätter i någon slags form av bloggande :) Ta hand om familjen. Kram kram

Svar: Gullig du är! Roligt att du följer 😊 Vi får se hur jag gör men jag besluta mig snart iaf! Kram
~Titti & Leif -

annelie

02 Aug 2015 20:11

Kommer att sakna dina inlägg men förstår det. Så kul att följa er vardag.
Ser fram emot en ev annan blogg :)
kram

Svar: Tack snälla du! Ja jag ska ta mitt beslut inom kort 😊 Tack för att Du följer! Kram
~Titti & Leif -

B

09 Aug 2015 17:37

Hoppas ni fortsätter med bloggen

Kommentera

Publiceras ej