~Titti~ Ordförandeträff i Distrikt 10, Ladies Circle

0kommentarer

Strax efter frukosten begav jag mig till mattaffären. Renoveringen av övervåningen har nu kommit till golvet. Så jag letade lite olika förslag och kom hem med diverse tygprover.
 
 
När vi valt ut vad vi ville ha åkte jag tillbaka till mattaffären och gjorde vår beställning. Sen begav jag mig hemåt. Men jag hade inte ens lämnat stan när de ringde från affären: mattan vi valt hade utgått... Så jag körde tillbaka till affären och tittade på nya tygprover. Efter en del om och men hittade jag en ny favorit.
 
 
Beställning är gjord och jag hoppas på leverans inom en vecka!
 
På eftermiddagen åkte jag till Hjo för att träffa Ladies. Närmare bestämt för ordförandeträff. Jag är ordförande i min LC-klubb i år och vi träffades hemma hos Distriktsordförande. Mycket trevligt! Så himla härliga tjejer!! Sanna mina ord, det kommer bli ett bra år 😊
 
 
Vi gick igenom planeringen inför året och taggade inför stora Ordförandeträffen (med alla ordföranden i samtliga LC-klubbar i Sverige) om ett par veckor. Ska bli såå kul 😄
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej