~Titti~ Minnen i hjärta & sinne ❤️

0kommentarer

Idag var det så dags för ettårskontrollen på BVC som gick helt utan anmärkningar! Det var längd och vikt som vanligt. Sedan var det läkarundersökning där det kollades ögonreflexer och ev. skelning, de lyssnade på hjärta och lungor och kollade leder m m. Olika utvecklingssteg checkades av och det var så sött. Läkaren frågade: "Kan ni klappa händerna?" Så klappade de händerna. Och "Kan ni vinka?" Så vinkade de. Gullungar!! 😍😍
 
Avslutningsvis fick de två sprutor med vaccination. Dessvärre började de känna av biverkningarna från dem på eftermiddagen och så har det fortsatt... Men det bör vara övergående!
 
På eftermiddagen var jag i Tidaholms kyrka för E-B's begravning. En vacker ceremoni, med fina ord och innerlig sång. Men ett tungt farväl. Minnesstunden hölls på Ekebergs gård
 
 
 
Minnet är ljust. Värme, glädje och kärlek - så minns jag min vän ❤️
 
Väl hemma fick vi ett efterlängtat och överraskande besök - vännerna från Norrland (Piteå) svängde förbi! Bara sådär!! Spontant och oväntat ☺️
 
 
En omvälvande dag. Jag är totalt slut.  Kramar min familj extra hårt och känner stor tacksamhet 💞
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej