~Titti~ Dagen vi trodde skulle bli barnens födelsedag...

0kommentarer

Så är dagen den 17:e juli till ända. Dagen vi trodde skulle bli tvillingarnas födelsedag. Efter att jag varit inlagd på BB ett par veckor pga. graviditetskomplikationer (vilket är ganska vanligt vid högriskgraviditeter) satte man igång förlossningen på morgonen. Och då trodde vi att vi skulle få träffa barnen den dagen. Läs vårt blogginlägg från 17 juli 2014: 
 
Men de föddes inte den 17:e, inte heller den 18:e, det skulle dröja ända till den 19 juli - efter närmare 45 timmars värkarbete (som slutade i akut kejsarsnitt) - som vi fick träffa våra efterlängtade bebisar ❤️❤️
 
Idag har mycket av dagen gått åt till förberedelser inför helgens kalas!  Jsg inledde morgonen med att slå in paket - som förhoppningsvis kommer göra flera barn glada! 😉
 
 
Och jag har avslutat dagen med att baka tårtor och  mousser och vaniljkräm och jag vet inte allt!
 
 
Många moment, men jag tror jag ska få till det! Jag utmanar mig själv!! Tanken är att allt ska vara mjölkfritt och glutenfritt 😊
 
 
Renoveringen på övervåningen har nu gett golv på de flesta ytor och fler golv- och taklister har kommit på plats. Så inomhus går det framåt i rasande fart! Vår altan står däremot på "vänt". Men med tanke på att det till helgen kommer massa barn hit så fick vi ett ryck och ikväll har Leif monterat ett provisoriskt staket runt altanen (fyller sin funktion tills vi startar projekt altan på riktigt!).
 
 
Min man han kan han! Händig som få!!
 
 
Nu gäller det att knapra ihop några timmars sömn för imorgon blir det kalas! Det ska bli så roligt med alla små knattar lekandes här hemma! Och framför allt ska det bli roligt att se Tösen och Gossens reaktioner när de blir firade av sina vänner 😄
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej