~Titti~ Bankärenden och sommarblomster

0kommentarer

Idag var sista dagen för renoveringen. Vi behöver nog fler dagar. Say no more...
 
På eftermiddagen mötte jag upp kassören i min LC-klubb och så gick vi till banken och ordnade inför kommande verksamhetsår 😊 Jag passade på att ta en prommis med barnen i Boulognern och kyrkparken
 
 
Så himla fint med alla blommor! Och jag vet inte, kanske har det med den kyliga sommaren att göra men visst är det väl mycket mer blommor överallt än vad det brukar vid den här tiden på året? Jag märker det på barnvagnspromenaderna hemma, sommarregn och sommarblommor ☺️
 
 
Ikväll skulle egentligen barnens fadder med familj från Norrland komma och sova över. Det hade varit så trevligt att grilla och surra med både de stora och de små. Men dessvärre blev deras ena pojk sjuk så de bestämde dig för att bege sig hemåt istället. Säkert ett bra beslut men ack så tråkigt att gå miste om en myskväll 😞
 
Tidig myskväll hade jag ändå med barnen i trädgården 💞
 
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej