~Titti~ Torsdag

0kommentarer

Tror det var gårdagens tvillingträff som gjorde att barnen somnade förhållandevis tidig igår kväll? Fast somnar de tidigt så vaknar de tidigt... Idag passade det dock planeringen väldigt bra eftersom jag skulle iväg på morgonen till Våtvästträningen! Barnen hann äta två gånger innan jag for så de höll sig belåtna hela tiden jag var borta. Men så fort jag klev över tröskeln blev de VRÅLhungriga! Såklart 😊
 
 
Mätta, goa' & glada barn! De gör mig så lycklig!! 😍😍
 
          
 
Träningen gick bra, men smärtfri är den inte. Det är många muskler som kopplas på nu som inte har varit aktiverade på länge! Och nu på kvällen känns det. Rejält. Men det betyder ju också att träningen funkar och det är bra. Jag är grymt taggad för att kunna öka träningen och höja nivån (avsevärt)!! Men för tillfället gäller det att ha tålamod och inte gå fram för fort eller göra mer än jag ska (mer än vad kroppen klarar av). Jag har lärt av tidigare misstag och erfarenheter, så jag följer sjukgymnastens råd 😊
 
Min kväll avslutades med att titta på Hela England bakar.
 
 
Jag fascineras! Detta är en konstform jag inte alls behärskar (Leif är bagaren i familjen!)...  Funderar på om jag kanske ska satsa på att lära mig baka?? Hmm värt att fundera på...
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej