~Titti~ Tidig gryning

0kommentarer

Imorse, eller ja inatt, närmare bestämt kl. 02:30 bestämde sig tvillingarna för att det var morgon. Några timmar senare lyckades vi övertala dem att så inte var fallet.. Gäsp!
 
Med en sådan start var jag tacksam för att jag inte hade några planer för dagen. Istället höll vi oss på hemmaplan 😊
 
Jag testade en ny smoothie med banan, äpple, päron, hallon, havremjölk och spenat. Färgen lämnade en del att önska men smaken var kanon!
 
 
Ikväll har barnen badat. Numera sprattlas, plaskas och skrattas det som aldrig förr i badbaljan! Jag tror det är babysimmet och deras vattenvana som nu gör att de vågar sig på nya grejer och verkligen till fullo njuter av badet 😊
 
Båda barnen somnade vid läggning men Tösen vaknade och gjorde mig och Leif sällskap vid Fredagsmyset ❤️
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej