~Titti~ Snurrig karusell!

0kommentarer

Idag har vi för andra gången haft babysim på Arenan (tredje gången om vi räknar den gången vi gick själva på "drop-in"). Barnen känner igen det och de gillar det verkligen! Så häftigt!!
 
Det blev repetition från förra gången med bröst- och ryggsim, sånger som till viss del sjungs under vatten och olika handfattningar för oss föräldrar. Idag la instruktören till "karusellen" som innebär att barnet snurras runt - som i en karusell - på förälderns arm i bröstsimsposition. Jättekul tyckte barnen, yrt tyckte jag 😉
 
Jag och Leif turas om att ha Tösen och Gossen. De visar mycket tydligt att de trivs i vattnet. Gulligast tycker jag nog ändå är när de är så avslappnade i ryggsimmet så att de tar en paus för att undersöka sina fötter (som de nyligen upptäckt) och kanske smakar på en tå eller två! 😂
 
Jag har inga bilder på oss men nedan ser du söte lille G som simmade med sin pappa. Också en trygg och glad liten pojk som trivs i vattnet!
 
 
Efteråt gick Leif till stadshuset medan jag och barnen stannade kvar en stund, både barnen och jag var hungriga! Vi fick sällskap av G och hans mamma som är en nyvunnen vän 😊
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej