~Titti~ I närheten av Ulricehamn

0kommentarer

Idag har jag och barnen varit i (eller strax utanför) Ulricehamn och hälsat på en vän i deras nya hus. På plats fanns även ett gäng andra tjejer och några av dem hade med sig sina barn.
 
 
Det är roligt att se hur Tösen och Gossen observerar de andra barnen och liksom "läser in" dem. Jag tycker mig redan nu kunna se tvillingbandet dem emellan: när de kommer till nya situationer är det som om de söker sig till varandra. Dessa härliga barn kommer aldrig vara ensamma, de kommer alltid ha varandra ❤️
 
 
Leif kom hem från Norrköping (Centerpartiets kommundagar) i eftermiddags/kväll och begav sig strax därefter till Idrottsgalan, så han var inte hemma när jag och barnen kom. Jag har inte sett honom sedan i torsdags och jag saknar honom! Älskar min lilla familj och vill ha den samlad 😊
~Titti
 
PS. Visst är det roligt att Leif börjat blogga igen? 😊

Kommentera

Publiceras ej