~Titti~ Gott & ont på samma dag

0kommentarer

Imorse fick jag inbjudan om playdate inne i stan. Eftersom det inte var något jag planerat så fick vi snabba på för att ta oss in tid. Det gick och det var roligt att umgås en stund med mammor och barn 😊
 
 
Sen fick jag skynda vidare till Arenan där barnvakten mötte upp. Jag hade rehabträning och barnen fick en långpromenad i frisk luft - winwin!
 
När vi ändå var i stan passade vi på att svänga förbi stadshuset och ta en 10-minutersfika med Leif. Gäller att passa på att ses eftersom jag visste att han skulle komma hem senare i och med fullmäktige ikväll.
 
Väl hemma känns det i kroppen att jag har stressat runt idag. Att skynda igenom snöslasket med tvillingvagn är tungt! Och när man har bråttom glömmer man lätt bort "maglåset" och kroppshållning... Och sedan träning på det. Det blev nog för mycket för min rygg. Och det priset betalar jag nu 😞
 
Äsch nu pratar vi om roligare saker istället! Barnen - min ständiga glädje!! De e ju för goa'!! Och nu har de börjat leka med varandra också! De känner på varandra, kan ta den andres hand/fot eller annan kroppsdel som finns på en armlängds avstånd och smaka på den!
 
 
Och de kryper, ålar och snurrar runt på golvet. Och det kan hända att en och annan fot/hand kommer ivägen ibland... 😉
 
          
Och gosar gör de! De kramas och pussar och myser med sin mamma och det är helt fantastiskt underbart 😍😍 Stanna tiden jag njuter!! 💞
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej