~Titti~ Funkar med soya!

0kommentarer

Under morgonens rehabträning var barnen hemma hos kompisen Gustav. Lite körigt var det nog för Gustavs mamma som för en stund hade hand om sexmånaders "trillingar", men som förskolelärare har hon ju en viss barnvana! 😉
 
 
Min träning gick bra och det var skönt att slippa stressa till och från träningen. Men det var gott att få hålla om barnen igen, det är inte klokt vad jag längtar efter dem fastän det inte alls är lång stund jag är borta från dem!! När jag kom blev jag bjuden på semla! Som jag har suktat efter semla men tänkt att jag måste ge upp den pga. mjölkallergin, men idag åt jag årets första semla - med soyagrädde - den var såå god!!
 
 
Barnen har lekt tillsammans och var för sig, en lyckad playdate!
 
 
Väl hemma har vi fått välkommet besök som kommer vara här under tiden som Leif är på Centerpartiets kommundagar i Norrköping 😊
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej