~Titti~ Som en kork..

0kommentarer

När jag steg upp imorse kändes det långtifrån bra men någonstans kände jag även att det kunde vara värre! Ännu så länge är det iaf inte lika illa som sist, för då kunde jag inte ens bära barnen. Men nu gäller det att vara försiktig!!
 
Jag åkte iaf till rehab på Arenan och efter diskussion med sjukgymnasten valde jag att gå i bassängen med våtväst på men utan att köra mitt träningsprogram. Jag flöt mest runt som en kork i vattnet.. Men det var go avlastning kan jag lova! Och det varma vattnet gjorde också gott 😊
 
Efteråt var barnvakten snäll och följde med hem och hjälpte mig med alla lyft till dess barnen skulle sova.
 
 
I vanliga fall brukar barnvakten gå en långpromenad med barnen under tiden som jag tränar så att nu få lite extra gostid uppskattades - av alla - barnvakten, barnen och jag! ❤️
 
Leif fick också lite gos när han kom hem efter kvällens fullmäktige, då det som vanligt var en liten nattsuddare uppe (och då menar jag inte mig själv)! 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej