~Titti~ Tvillingträff i vårsol

0kommentarer

Idag har vi haft tvillingträff här hemma: tre mammor, sex barn - massor av glädje (ja, jo, något kink och småskrik var det kanske också men det har jag glömt! 😉 ) 💞
 
 
Vi var ute hela tiden, gäller ju att ta tillvara på vårsolen nu när den äntligen är här! Dessvärre var det inte vindstilla idag så vi fick byta plats några gånger i vårt sökande av lä..
 
Barnen interagerar alltmer med varandra för var gång, så himla gulligt att se dem "prata" och upptäcka saker hos varandra! Jag är så glad för vår lilla grupp, vilken glädje vi alla tillför varandra! 💞
 
 
Dagens aktiviteter tog ut sin rätt! För första gången på jag kommer inte ihåg hur länge (?) somnade barnen direkt i sina sängar och jag har fått en välbehövlig helkväll i soffan. Det enda som saknas nu är min man som är på kvällsmöte. Men den som väntar... 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej