~Titti~ Påsken 2015

0kommentarer

Vips så var påsken slut och barnens mormor och morfar har åkt hem! Tiden går fort när man har roligt!
 
 
 
På dagarna har männen har jobbat i skogen och kvinnorna har gosat med barnen. På kvällarna har alla njutit av barnen och massa god mat och måååånga ägg!
 
 
Vädermässigt har ingen kunnat klaga på solen då den skinit från klarblå himmel varje dag. Blåsten däremot, den har man haft rätt att klaga på för huvva vad kall denna nordanvind är alltså!! Och här hemma på gården är det nästintill omöjligt att hitta en vägg i lä för att njuta lite av solen 😞
Fast jag vet ju att vårvärmen är på intågande så jag ser fram emot den istället! 😎
 
Jag har suttit på nätet en del för att försöka handla det jag/vi behöver till bra pris och jag har gjort några kap. Bland annat har jag hittat tripp-trapp-stolar till barnen för halva priset!
 
 
Och så har jag budat på lite förvaringsgrejer, jodå vi ska nog få till stora garderoben till slut!
 
 
Och sist men inte minns har jag äntligen hittat en schysst paraplyvagn som jag tänker att vi kommer använda på kortare/enklare resor och mindre transportsträckor (typ parkeringen --> bvc) och "in-och-ut-ut-bilen-lite-snabbt"
 
 
Liten och behändig 😊
 
Hoppas att DU har haft en riktigt Glad Påsk 🐣
 
~Titti
påsk,

Kommentera

Publiceras ej