~Titti~ Möte hos DO

0kommentarer

Morgonen börjar vanligtvis ganska tidigt här hemma då barnen oftast vaknar någon gång mellan 05-06. Tiden för deras förmiddagslur har varit väldigt olika dag för dag. Men efter att jag fått till lunchrutinen börjar jag nu få koll på vilken tid barnen vill ta sin förmiddagsnap. Så idag gick jag ut på barnvagnspromenad innan klockan slagit 09. Väl hemma igen sov båda barnen och jag kunde sitta en god stund i solstolen invid väggen och bara njuuuta av värmen från solen - helt underbart!!
 
 
Hoppas denna rutin håller i sig, både vädermässigt och barnens sovtider! 😊
 
Efter lunch åkte vi in till stan. Eftersom det var tid för barnens eftermiddagslur gick jag en extra runda innan det var tid för min rehabträning. Det blev Garparundan och en sväng inne på S:t Helanas kyrkogård.
 
 
 
Leif har haft kommunfullmäktige och även jag och barnen har varit på möte ikväll. Vi åkte till Mariestad för att träffa Ladies från hela distriktet. Har jag berättat att jag har blivit vald till ordförande till nästa år? Ja så är det iaf, det ska bli riktigt roligt! 😊
 
Ikväll var årets ordföranden och nästa års ordförande inbjudna till distriktsordförande. Mycket trevligt att få chans att träffas lite extra innan allt drar igång! Dels för att lära känna varandra och även för att få lite förhandsinfo om vad som är på G..
 
Barnen skötte sig utmärkt. De är så goa mot varandra, busar, skojar, skrattar och "pratar" med varandra så att vi som ser och hör deras lek skrattar med! Ljuvliga barn!! 😍😍
~Titti

Kommentera

Publiceras ej