~Titti~ Kväll utan gäster

0kommentarer

För min del började torsdagen i rehabbadet. Resten av dagen höll vi oss på hemmaplan. Verkar vara tänder på gång för humöret har inte varit på topp om man säger så...
 
För en gång skull var Leif hemma en vardagkväll. Och vad gör jag och barnen då? Jo vi spenderar kvällen borta (vilket är i stort sett lika ovanligt som att Leif är hemma en kväll i veckan)! Dålig tajming! Men hunden slipper vara ensam iaf! ;)
 
Jag hade LC-kväll och barnen följde med som maskotar (åker maten lär barnen följa med! ;) ) - vilket uppskattades av Ladiesarna. Igår var en liten speciell kväll med särskild programpunkt, dessa tillfällen har vi 1-2 gånger om året och då närvarar inga gäster. Vad som hände eller vad som sades kan jag såklart inte berätta, men det var en väldigt trevlig kväll.
 
Så sol i mitt liv, men dessvärre även en del moln då jag de senaste dagarna har fått tråkiga nyheter från vänner i min närhet. Det är allvarliga sjukdomar och ändrade familjeförhållanden. Det berör mig så starkt, jag känner för dem och blir innerligt ledsen. Livet... Vilka olika skeden och situationer vi är i? Jag är lyckligare än någonsin och så ofantligt tacksam för min familj och det liv jag lever. Samtidigt har människor jag håller så kär det tuffare än någonsin. Kontraster. Yin och Yang.
 
Idag kramar jag min man och mina barn lite extra mycket <3
 
~Titti
Ladies Circle Skövde, carpe diem,

Kommentera

Publiceras ej