~Titti~ Härliga barn mässa!

0kommentarer

Idag har vi varit på "Härliga-barn"-mässa. Det är första året som den arrangeras. Och det märktes.. Det var inte så många utställare som vi hade förväntat oss och det var heller inga särskilda mässerbjudanden (vilket behövs så att man kan "tjäna in" entréavgiften)..
 
 
Men potentialen finns där såklart och får de till några mässet till så kan det väl bara bli bättre! Trevligt hade vi ändå och vårt mässällskap var förträffligt 😊
 
Barnen tyckte iaf att det fanns mycket att titta på...
 
 
...och de fick även kontakt med andra barn!
 
 
Tydligen var det en barn och HEM mässa, det hade jag missat, men när jag fick reda på det förstod jag varför tex pooler fanns för display!
 
 
Fast det är klart, det passar ju alla familjer och människor att relaxa, även om vi småbarnsföräldrar bara behöver typ en kudde för att slappna av totalt!? 😉
 
Jag köpte fingerdockor:
 
 
Väl utanför mässan stod fiskbilen så jag bestämde mig för att överraska Leif med räkor och havskräftor och mjölkfri (!) skagenröra! Mums!!
 
 
All and all: en bra lördag 😊
 
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej