~Titti~ Coolisar med solisar!

0kommentarer

Jodå det fina vårvädret har hållit i sig hela dagen! Fast hemma på gården blåser det fortfarande kallt, vilket jag märkte att det inte gjorde inne i stan..
 
I ett försök att slippa sätta ihop vagnen (tunga lyft) beslöt jag mig för att ta den nyinförskaffade "paraplyvagnen"/sittvagnen på barnens förmiddagslurs-tur. Det var en riktigt usel idé! Det var totalt omöjligt att köra med den på grusvägen, det slutade med att jag gick fram och tillbaka, fram och tillbaka (gånger flera) på gårdsplanen istället. Barnen lyckades somna på så vis också! 😉
 
 
Så fortsättningsvis tänker jag bara använda den vagnen i de syften som det var tänkt: korta transportsträckor och vid resor 😊
 
Efter dagens rehabträning passade jag på att ta en liten promenad inne i stan.
 
 
Det var såå varmt och skönt när jag slapp blåsten. Barnen verkar inse vinningen med solisar för de protesterade ingenting ☀️😎
 
 
Såg ni att Leif bloggat idag? Minsann! 😉 Jag kollade in på konferensen på sla.se som han tipsade om. Och sedan såg jag att även Skövde Nyheter rapporterade från konferensen:
 
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej