~Titti~ Blickar framåt (med solisar)!

1kommentarer

Helgen har swishat förbi! Vi har varit ute i det vackra vädret men fastän temperaturen stiger för var dag har det varit väldigt kallt. Det blåser på slätta'!
 
 
Igår var farmor och bonusfarfar här och träffade glada barn.
 
 
Förresten jag har upptäckt att jag har missuppfattat ugnen.. Det som jag trodde var varmluft är varmluft och GRILL.
 
 
Med andra ord har jag alltid bakat sockerkaka m m i grill!! Jag säger inte att det är orsaken till mina misslyckande bakverk men lite bör det ändå ha påverkat....
 
Nu ser jag fram emot en vecka som ska bjuda på mycket sol!! ☀️😎☀️
 
 
~Titti

1 kommentarer

Anneliie

20 Apr 2015 20:40

Åh vad jag skrattade... grillad sockerkaka kanske är en hit.. man kan grilla allt har jag hört :)
kram

Svar: Haha ja allt funkar - om man accepterar alla resultat!! 😂😂
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej