~Titti~ 🍀 Valdag 2014 🍀

0kommentarer

Jösses vad Leif har slitit den sista tiden! IgÄr var kulmen och för hans del slutade dagen omkring kl. 04

Kommentarer kring valet och resultatet lĂ€mnar jag till Leif 😊

Vi röstade pÄ eftermiddagen. Barnen var sjÀlvklart med, Leif rÀknade ut att de kommer fÄ rösta nÀr de Àr 20 Är - nÀsta gÄng som det Àr SupervalÄr!

 

Eftersom vi drog ut med vagnen och det var fint vĂ€der passade jag pĂ„ att ta en liten promenad. Det Ă€r sĂ„ skönt att gĂ„ sakta barnvagnspromenad och njuta av vĂ€rmen och naturen och titta ned i vagnen pĂ„ de finaste sötnosarna i vĂ€rlden - jag njuter verkligen! 😄

 

PĂ„ kvĂ€llen mötte jag upp Leif pĂ„ restaurangen SĂ€llskapet dĂ€r Centerpartiet hade valvaka. Barnen somnar alltid i bilen och min förhoppning var att de skulle fortsĂ€tta sova en stund nĂ€r vi kom fram. Det var MIN plan, men uppenbart inte deras! För de beslutade dig istĂ€llet för att de var hungriga typ hela tiden, sĂ„ jag ammade den ena följt av den andra och sedan började jag om med den ena igen. Det hĂ€r var första gĂ„ngen dom jag ammade "offentligt" och det var en annorlunda och ovan kĂ€nsla. Men barnen ska fĂ„ mat nĂ€r de vill ha sĂ„ det gick bra 😊

Jag och barnen var hemma runt midnatt, kvÀllen pÄgick som sagt betydligt lÀngre för Leifs del

Idag, efter lunch, var det tillbaka i vardagen med BVC-besök och denna gÄng var Leif med. Barnen hade gott upp 400 resp. 300 gram sedan sist - klart godkÀnt! Sköterskan sa att vi nu kan börja lÀgga barnen pÄ mage korts stunder sÄ att de kan trÀna nackmusklerna.

 

Vid detta besöket fick jag fylla i ett frĂ„geformulĂ€r om hur jag mĂ„r, screening för förlossningsdepression Det gick bra 😊

Nu Àr bebisarna tvÄ mÄnader, vad fort tiden gÄr!!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej