~Titti~ Skojakt!

1kommentarer

Idag har tvillingarna varit på stan för andra gången i sitt liv! Dagens mission: hitta skor till nyblivna mamman. Under min graviditet gick jag upp två skostorlekar vilket som är ganska vanligt men jag hade hoppats att fötterna skulle gå tillbaka till ordinarie storlek. Men det har de inte gjort. Än. Hoppas fortfarande att de kommer göra det annars måste jag byta ut hela skogarderoben..?

Hittade inga promenadskor som var högsta prioritet (jag går fortfarande i sandalerna jag köpte när jag var höggravid - det kommer bli en kall vinter?!) men köpte åtminstone höstskor som jag kan ha till kjol/klänning.

På stan passade jag på att hälsa på Leif vid valstugan, så att jag fick se han lite idag iaf! Barnen sov hela stadsvistelsen även denna gång och vaknade som på kommando när vi kom hem :)

~Titti

1 kommentarer

Ann

03 Sep 2014 12:56

Good luck!

Jag har fortf en stl större än innan mina 2 graviditeter. Har kanske lite med hur mkt man går upp i vikt att göra.
Men efter -30 kg efter varje barn!! är jag rätt nöjd med att jag blev av med mina gravidkilo och har gärna en slt större i skor 😀 kram

Svar: Ja jösses vad kroppen får gå igenom ändå? Ja jag får nog ställa in mig på att köpa ny skogarderob 😊 Kram från Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej