~Titti~ Kusinträff

2kommentarer

Oj vilken dag vi har haft allihop!
 
Men innan dess: oj vilken NATT vi har haft!! Den ena bebisen har sovit hos mig under natten, h*n har kolik och hade svårt att komma till ro men sov sedan hyfsat till och från. Men den andra bebisen sov sju timmar och hoppade nattmålet! Jösses!! Bådar gott :)
 
Efter lunch åkte vi för att vara med på en större kusinträff (vi var strax över 70 personer)  så bebisarna fick träffa många släktingar på en gång! Sedan blir det "se men inte röra" för alla än så länge. De är fortfarande små och infektionskänsliga så det är bara mamma och pappa (och mormor & morfar) som får hålla i dem, men det verkade alla förstå och ta hänsyn till. 
 
Leif har bråda dagar med många möten just nu så han åkte fram och tillbaka till träffen. Vi redde ut hur alla var släkt och vi tittade på gamla kort och filmer. Det blev fika och tipspromenad...
 
 
 
...och träffen avslutades med smörgåstårta :)
 
Bebisarna var lite kinkiga när vi kom fram så jag trodde det skulle bli lite körigt. Men de somnade under tipspromenaden och sov sen hela eftermiddagen - inte svårt att ha med dem på kalas inte! ;)
 
Det var roligt att träffa dem som jag inte sett på ett tag och "snacka ikapp" även om vi inte alls hann med så mycket som jag skulle önskat - jag hade gärna pratat längre med dem! Det var även roligt för Leif som fick ansikte på många namn :)
 
Nu hoppas jag att de allra yngsta kusinerna kör en repris på natten som gick och sover gott och länge!
 
~Titti

2 kommentarer

Ann

28 Sep 2014 13:56

Hej!
Väldigt bra med "se men inte röra" många som inte förstod det i min familj... Kram

Svar: Ja en del tror nog att man överdriver försiktigheten? Men det är viktigt och det kan bli riktigt farligt om de blir smittade! För oss har det funkat hittills 😊
~Titti & Leif -

Parfym

28 Sep 2014 22:55

alltid härlig med lite family reunion!

Svar: Ja verkligen - Familjen är bäst! 😊
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej