~Titti~ Friskvårdens Dag 2014

0kommentarer

Idag var det Friskvårdens Dag uppe på Berget. Det var strålande solsken och jag ville verkligen gå tipspromenaden. Men det är lättare sagt än gjort att komma iväg i tid numera...

När vi väl kom fram (en halvtimme innan de stängde tipspromenaden) började barnen bli så smått hungriga igen så jag visste att det var lite att utmana ödet. Min förhoppning var att de skulle somna i vagnen och på så vis kunna skjuta lite på nästa måltid.

Det var många som gick rundan och njöt av det underbara vädret! Men den underbara solen uppskattades dock inte av barnen som fick den i ögonen. Jag insåg ganska snabbt att så skulle det bli under åtminstone halva rundan. Enda sättet att undvika det hade varit att dra barnvagnen bakvänt. Det ides jag inte och med tanke på att jag kanske behövde pausa på vägen för att amma så jag bestämde mig istället för att passa på att umgås lite med min man (det blir inte så mycket tid för det såhär i valtider) som stod vid Centerpartiets bord:

 
 

Och så träffade jag massor av trevliga människor och det var många som kom fram och grattade till barnen :)

Jag gick lite av början på tipspromenaden så några frågor kunde jag, resten gissade jag - jag blir mäkta förvånad om jag får alla rätt! ;)

Sedan skyndade jag mig hem för att mätta de små!

~Titti

Kommentera

Publiceras ej