~Titti~ Ladies på Blomsterhallen

0kommentarer

Jag vet att jag skrev IGÅR att jag skulle berätta om babymassagen IDAG. Jag ska sluta tidsbestämma saker, det får bli när det blir - när det passar mig och bebisarna :)
 
Efter lunch åkte vi in till stan. Sjukgymnasten har skickat mig till läkaren på Vårdcentralen...
 
 
 
... Som skickar mig vidare till sjukhuset. Graviditeten har satt sina spår på leder m m och vi ska se om det kan fixas med hjälp av ortopederna. Gossen blev hungrig så vi blev kvar lite längre på vårdcentralen och jag satte mig för att amma vid BVC. Utsikten från bvc:
 
 
 
Lämnar VåC med en mätt liten Gosse :)
 
 
 
När jag ändå var i stan passade jag på att köps lite grejer, bl.a. nya söta nappar:
 
 
 
Sen svänger vi hem på en stund och sedan bar det av till stan igen. Denna gång för en kväll med mina Ladies. Min Ladies Circle-klubb gjorde studiebesök på Blomsterhallen och sedan fick vi plantera blomsterarrangemang. Jag har verkligen inte gröna fingrar (lyckligtvis är Leifs illgröna så vi har alltid praktfullt blommande orkidéer m.fl. här hemma!) så allt de så var nytt för mig!
 
Tösen var lite orolig och jag ammade henne så istället för att plantera köpte jag lite grejer så att jag kan göra en dörrkrans. Vi får se vad det blir? Det fanns mycket fint att titta på:
 
 
 
 
 
Sedan följde en mysig stund hemma hos en av tjejerna :)
 
~Titti 

Kommentera

Publiceras ej